onsdag 6 februari 2013

Kurs i Malmö ......

Slut på friheten upp och hoppa in i duschen skyddsombuds möte i Malmö lagom utflykt att börja med efter en månads ledighet ,väl i Malmö marscherade vi mot St. Gertruds där upptäckte vi att det var ju fel och fick marschera mot St Jörgens jaja vi kom rätt tillslut underbar frukost var lite rädd att inte få ner det med det gick bra tugga tugga långsamt intressant dag som vanligt och utsökt mat hela dagen så min soja yougurt behövde jag inte ens tänka på att äta så bra nu hemma lite frusen blir en kväll framför tvn antar jag sova och till jobbet på riktigt imorgon jobb ångest som aldrig förr trivs minsann bra att dra här hemma men det betalar inte mina räkningar tyvärr men jag saknar mina fina kollegor så de får jag fokusera mig på istället ........ 2 dagar bara sen är det Fredag och Ladies night out och på Lördag kommer min underbara vackra Mr P saknar honom så fast jag fick pussa på honom igår My God Love is such a beautiful thing hope that this feeling never ever goes away ...Love you and miss you like Crazy my love see you soon 

Nej alla underbara ha en fortsatt underbar Onsdag massor av kärlek & ljus till er xoxo Delicia 

Min ängel i himlen du finns alltid i mina tankar hoppas att du har det underbart tack för att du har funnits i mitt liv xoxo Delicia

Frukost


Lunch 
Fika 


Inga kommentarer: