söndag 24 februari 2013

Life is good .......

Min kärlek har just kört hem en underbar helg med honom med kaffe träff i Hålabäck hos Karin & Pålle sen Älmhult och nya Ikea och mer kaffe och massor av goa hund pussar i Osby hos Marie & Anton och massor av go mat där emellan . Mr P är lite taggad att hjälpa mig här hemma men handy man stuff och ingen blir gladare än jag han är så snäll mot mig och jag är så tacksam att han finns i mitt liv  jag är så lyckligt lottad tack universum för mitt fina liv och alla fina människor som finns i den . En resa till London blir det så glad jag blev och det skall verkligen bli trevlig shopping och party kommer det lätt att bli nu längtar jag verkligen efter denna weekend trip skall börja planeras , massor av kärlek & ljus skickar jag till er alla kram D

Söt som socker 


Xtra tallrik med vanilje visp mumms ..

Inga kommentarer: