onsdag 13 februari 2013

Mitt i veckan ..................

Uppe med tuppen jobba jobba packa packa yr i bollen stod där hela dagen ganska skönt faktist att gör det ibland ätit bra idag har några mål till att klämma innan läggdax hur det skall nu gå får jag klura på . Möte eller träff med The Big Boss trevligt samtal tycker att det är viktigt att kunna berätta hur man känner och vad man tycker hinner inte det på golvet precis mest snabba hej hur mår du och inget mer kanske inte gör någon nytta att klaga på den dåliga lönen men jag har i alla fall sagt det så nu hoppas jag =) efter middagen kände oxå att en UVI var på gång skit oxå vill ju inte detta igen ringde snabbt vård centralen och fick en akut tid vilken tur man kan ha ibland så ny antibiotika och tranbärsjos och hoppas att detta försvinner lika snabbt som den dök upp . Jag är så lycklig som man kan vara kär i min Mr P gör livet så mycket enklare att leva kan inte få nog av denna vackra mannen jag är så lyckligt lottad och tackar Universum varje dag för mitt lyckliga liv. Ha nu en underbar fortsatt Onsdag alla mina vackra läsare och glöm nu inte att stanna upp och lukta på blommorna och vara tacksam för det lilla man har kärlek & ljus Delicia

Inga kommentarer: