fredag 22 februari 2013

Happy Happy !!

Så ja Zack är på jobbet sista dagen han är nu trött min stora duktiga gosse jobbat hela lovet sen har han målat om sitt rum så han förtjänar nu att vila resten av helgen , har burit ut alla sopor så att det inte missas som det brukar göras och nu skall jag städa och skura golven min prins kommer i efter middag och mys skall det bli hela helgen och jag längtar som bara den att umgås med denna vackra varelsen som förgyller mina dagar och fyller dem med kärlek . Så skönt att jag fick lite ledigt dessa dagar har varit lite jobbigt att jobba heltid direkt efter sjukskrivning har haft det jobbigt med maten på jobbet känner mig lite stressad att äta snabbt på mina utsatta tider på jobbet fast chefen har sagt att jag får ta den tiden jag behöver så vill jag samtidigt inte vara annorlunda behandlad men jag kan ju inte glufsa i mig maten längre så är det men snart blir det bättre känner redan skillnad sedan bara 2 veckor sen såååå skönt .... Nej nu skall musiken skruvas upp högt och det skall dansas och städas ...

Ha en underbar Fredag alla vackra underbara bästa dagen på veckan skall njutas på hög nivå kärlek & ljus till er alla och glöm nu inte att vara tacksam för det lilla man har <3<3<3 

Inga kommentarer: