torsdag 14 februari 2013

Happy Valentines Day !!!!

Trodde att tranbärs josen skulle skölja ut dessa otäcka bakterier så jag tog inte mina tabletter igår kväll och det fick jag ångra imorse big time så den åkte ner i morse och tiden på jobbet var en ren plåga kissa stup i kvarten jag vill INTE hem behöver ha en hel lön efter en månads sjukskrivning men efter att min frukost inte fick heller behållas i magen då bestämde jag mig för att gå hem och lägga mig och hoppas på att jag är piggare i efter middag  träff med min älskade P  är planerat det är ju alla hjärtans dag och nej det är ju ingen speciell dag man skall älska sin älskade varje dag och det gör jag men jag kände mig lite romantiskt  idag ... Så nu vila så att jag kan först och främst vara pigg imorgon ha en mycket trevlig Alla hjärtans dag alla fina var rädd och varandra kärlek & ljus Delicia

Sova en bra stund panodil och penicillin känns nu bättre tog en tur till Höör och träffade min underbara vilken lyx att ha en goding att kramas med tack universum för Mr P är så lycklig att våra vägar har mötts  himla underbara känslor finns nu i mitt hjärta kärlek & ljus D.

Hej min ängel i himlen hoppas att du har en fin alla hjärtans dag du är i mina tankar xoxo Delicia


Inga kommentarer: